[Téma] high EN B-Comet/Nevada/Katega XC
Máte někdo praktické zkušenosti s těmito křídly - myslím srovnání? Např. u Kategy XC mě udivuje o 2-3m2 větší plocha oproti ostatním křídlům stejné velikosti.
-
1 RE: high EN B-Comet/Nevada/Katega XC
Ted je na testech ne-li uz prosla testy UP Kantega XC2.
Jeji premiera bude 13.10.2012 na Hradcanech. K vyzkouseni bude velikost M. Tak prijd a uvidis. Mozna na miste bude nejaky Comet. Tak pri trose vule si je muzes srovnat na primo.
-
2 RE: high EN B-Comet/Nevada/Katega XC
letel jsem na Nevade i Katenge XC2 a doporučil bych si křidla odzkoušet., každé má svá specifika. ač se mluví o Nevadě jako o křídle, které nejde zkrotit, tak je to vykonne bezpecne EN-B. Jakmile se proletite na UPicku, tak zacnete premejslet o tom, zda nejake kategorie maji smysl. Pokud vam nevadi kolapsy a dokazete s kridlem aktivne prcovat, tak ma smysl se po Katenze poohlizet. Avsak dle meho nazoru je Nevada lepe uzpusobena XC letani.
-
3 RE: high EN B-Comet/Nevada/Katega XC
for bungalov: jak mám rozumět, že po prolítnutí UPíčka budu přemejšlet o tom, zda nějaké kategorie mají smysl?
-
4 RE: high EN B-Comet/Nevada/Katega XC
no posledni veta je asi blbost. proste kazdemu sedne jine kridlo. druha vec je ta, ze na Kantege jsem letel jeste v dobe testovani, takze urcite lepsi vyzkouset nyni. Trosku mne prekvapilo, ze usi nesly moc dobre ridit, ale je mozny, ze to bylo tim, ze jsem nebyl poradne dovazenej. A pokud se poohlizis po Cometu, tak bych pockal na dvojku - nekde jsem zaslech, ze by mela byt u axisu narade.
-
5 RE: high EN B-Comet/Nevada/Katega XC
to HonzaK: asi tak, ze pokud si to nekdo koupi po kurzu, tak spis nez po okoli se bude divat do plachty.
-
6 RE: high EN B-Comet/Nevada/Katega XC
Kridla, o kterych je tu rec, ale urcite nejsou pro piloty po kurzu. Pochybuju o tom, ze zrovna Nevada by byla vyjimkou a pilot po kurzu by se na ni mohl venovat v klidu XC letani a naopak na Kanteze furt cucel do plachty, jak neprimo vyplyva z vyjadreni bungalova (jsem rad, ze aspon nasledne tu svoji "zkusenost" s Kantegou XC2 doplnil o vsechny ty "ale" - mimochodem, zatizeni dela opravdu velkej rozdil, 2 velikosti jednoho padaku cloveku obvykle prijdou jak 2 ruzne kridla).
-
7 RE: high EN B-Comet/Nevada/Katega XC
Přijde mě docela zábavné tohle číst...
Doporučuju prolítnout si obě křídla:-) Jak Nevadu tak Kantegu XC2..
To Bungalov: Jirko to že sem ti pujčil nedodělanej protyp o kterym sem ti říkal že mu kolabujou uši a je měkej, neznamená žes letěl na finální verzi:-) Finální verze má jinej vývaz a je o hodně jiná než to co si letěl... Jinak mezi lidma co lítaj na protech je standard vážit svá slova o finální verzi, protože ta často bývá velmi vzdálená od prota.
Pokud by někdo měl zájem o zapujčení Kantegy na porovnání s jakýmkoli jiným křídlem rád zapůjčím jakmile je budu mít křídla ze seriové produkce...
Viz highclass ENB - v dnešní době začíná být světový standard mít 1xA 2xB 2xC 2xD tzn highclass B jednoznačně nejsou stavěna jako kříla po kurzu, dle mého názoru ani Nevada ale to vám určitě řeknou lépe v Gradientu (doporučuju však přímo Gradient ne jimi sponozorované naděje:-)
Pokud by někoho k nové Kanteze zajimali bližší informace ozvěte se mi na mail, myslím že je to vhodnější než to řešit tady...
-
8 RE: high EN B-Comet/Nevada/Katega XC
to Snajby: tak to se omlouvam, myslel jsem, ze jsi rikal, ze je to jiz finalni verze. v tom pripade beru vse zpet :)
Jinak svata pravda, nejlepsi je se na tom proletnout.
-
9 RE: high EN B-Comet/Nevada/Katega XC
JJ, nejlépe je se na tom proletět. Třeba ve čtvrtek 11.10. na Všechově bude možné vyzkoušet "finální verze" Nevady 26 a 28 a Aspena 4 26 a 28. Pro piloty po kurzu pak Impul4 24, 26, 28 a 30.